keskiviikko 2. toukokuuta 2012

45. pvä

Noniin, nyt on sitten vapustakin selvitty! :D

Tosiaan, meille tuli tosi monta vierasta: 9 lasta ja 12 aikusta (=21hlö). Meille olis tullu enemmänki, mut henkilökohtasista syistä ei 2 tyyppiä päässy tulemaan.

Meillä oli tosi kivaa. Me mentiin ulos heittelemään vesi-ilmapalloja ja 3 niistä pamahti suoraan mun hupparin kaula-aukon kohalla ja sit oli paitaki ihan märkä! :P
Tuli sitä simaaki juotua. Eihän siinä oo ku 0.8% alkoholii, mut kyl mä silti vähän sekasin menin! :DD

Mulla ei nyt valitettavasti oo kuvia vapusta. En mä sit siinä kohelluksen keskellä mtn ehtiny kuvata, ja mullahan on edelleen huonot kuvausmahdollisuudet hyvän kameran uupumisen takia.

Kamerasta tuliki mieleen, mitä teijän mielestä mun kannattais tehä ku vaihtoehdot on nää:
1. Saan semmosen _laadukkaan_ digikameran, jota on helppo kuljettaa mukana.
2. Saan järkkärin, jota ei oo niinkään helppo kuljettaa mukana.
3. Saan mun isän kameran (Nokian N9) 50€, hyväkuntonen, olis kakkoskamerana ja sen lisäks järkkäri.
4. Sama ku 3 mut järkkärin sijaan _laadukas_ digikamera.

Kiitos jos autatte mua! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti